loading...

دامنه فروشی

ناشر: Electronic Arts Canada سازنده: Electronic Arts سبک: Sports & Recreation تاريخ انتشار بازي(ميلادي): 2/18/2008 تاريخ انتشار بازي(شمسي): 2/18/2008     Ubisoft ب

nima_shafizade بازدید : 403 شنبه 29 / 04 / 1392 نظرات (0)

ناشر: Electronic Arts Canada
سازنده: Electronic Arts
سبک: Sports & Recreation
تاريخ انتشار بازي(ميلادي): 2/18/2008
تاريخ انتشار بازي(شمسي): 2/18/2008

 

 

Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. برای مشاهده ی لینک های دانلود و ادامه نقد و بررسی بازی، به ادامه مطلب مراجعه نمایید..........

به محض اینکه از غار بیرون بیایید و خانه های سفید جزیره را ببینید، متوجه می شوید که در یک جزیره استوایی بسیار زیبا هستید. با کمی جستجو دکتر را پیدا می کنیم که نام او ارنهارد (Dr. Earnhardt) است. همانطور که گفته شد، تمام شخصیت های جزیره به نظر روانی هستند. دکتر ما هم از این قاعده مستثنی نیست. او در قبال درمان شما، می خواهد که مقداری قارچ از یکی از غارهای اطراف برای او بیاورید. Far Cry 3 تماماً یک تیراندازی نیست. این بازی در مورد Platforming و کشف مکان های تازه هم هست. شما می توانید از مکان های بلند بالا بروید و یا وارد یک غار شوید و بخواهید یک حوض به نظر کوچک را در یک غار بررسی کنید.

وقتی قارچ را پیدا می کنید و از غار فرار می کنید، شب شده است. همانطور که مشاهده کردیم، Far Cry 3 تنها جنبه فیزیکی ندارد، بلکه کم کم به مشکلات روانی مردم جزیره هم پی خواهیم برد. دکتر ارنهارد دیوانه است و تمام آدم بدهای داستان هم همینطور. شما بعد از تزریق دارو، کم کم متوجه می شوید که شبیه به آن ها می شوید و برادی هم ممکن است عقل خود را از دست بدهد. او تا قبل از شروع داستان، یک آدم معمولی بود که با نامزد و دوستان خود وارد این جزیره می شوند و ناگهان همه چیز تغییر می کند.

دن ری (Dan Ray) تهیه کننده بازی می گوید: "از همان ابتدا می دانستیم که Far Cry 3 خیلی احساسی و خشن خواهد بود و کلمه "دیوانگی" بارها در بازی شنیده می شود و هر سری معنی خود را پیدا می کند و تعریف این کلمه وقتی وارد بازی شد که ما شخصیت واس (Vaas) را خلق کردیم. واس تنها یکی از آدم بدهای Far Cry 3 است که می توان او را یک روانی واقعی دانست." مایکل ماندو (Michael Mando) بازیگر شخصیت واس می گوید: "او آدمی است که اصلاً فرق بین اینکه چه چیزی می گوید، چه چیزی فکر می کند و چه کاری می کند را نمی داند. وقتی Ubisoft شخصیت واس را به من معرفی کرد، او آدمی جدی، احساساتی و خشک بود. من به شخصه اصلاً این طور نیستم و به همین خاطر نمی خواستم او هم اینطور باشد. به همین خاطر من به طور کلی برعکس شخصیت او رفتار کردم.

واضح بود که نقش را به من نخواهند داد، ولی یک هفته بعد مأمور کارهای من زنگ زد و گفت Ubisoft خیلی از این اجرا خوشش آمده و قصد دارد شخصیتی بر مبنای اجرای تو درست کند. به شخصه فکر نمی کنم که واس آدم روانی ای باشد. اگر به زیر پوست او نگاه کنید، درد و رنج را خواهید دید و فکر می کنم همه چیز از همین یک مورد ریشه گرفته است." کمی جلوتر برادی قصد دارد که به پایگاه واس حمله کند. او مخفیانه پشت یکی از نگهبان ها می رود، چاقوی او را از جیبش درمیاورد و وی را می کشد و به همین شکل چند نفر دیگر را هم از بین می برد. Ubisoft Montreal قول مبارزات ۳۶۰ درجه را داده است. یعنی در یک زمان ناگهان می توانید بازی را از مخفی-کاری به یک تیراندازی تبدیل کنید. بازی دارای Set-Pieceهای زیادی شبیه به Call of Duty است و در عین حال اصلاً خطی نیست.

Ubisoft با بازگشت به فضای جزیره مانند Far Cry 3 قصد دارد تکنولوژی خود را به رخ بکشد. آن ها می گویند که قصد داشته اند یک اکوسیستم کاملاً زنده خلق کنند. فضایی که در هر بخش آن زندگی و حرکت دیده می شود. این دنیا خیلی وحشی هم هست. ممکن است در زیر آب با موجودات خطرناکی روبرو شوید. ممکن است به جنگل بروید و همینطور که بیشتر به عمق آن وارد می شوید، خطرها و موجودات بیشتری منتظر شما باشند و در عین حال می توانید شما شکارچی جنگل باشید. ممکن است حتی متوجه یک آفتاب پرست در کنار خود نشوید، ولی وقتی وارد آب شدید و یک کوسه به شما حمله کرد، مسلماً متوجه او خواهید شد! Ubisoft سعی کرده در هر بخش جزیره، یک سورپرایز برای شما داشته باشد. مثلاً اگر یک فانوس دریایی را در شب می بینید و به سمت آن حرکت می کنید، ممکن است وقتی به آنجا می رسید، اصلاً با چیزی که فکر می کردید روبرو نشوید. این که تاریخچه این جزیره چیست و چرا مردمان آن اینطور هستند، یکی از بزرگترین سوال های داستان بازی است.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
xbox
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 439
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 87,723
  • بازدید کلی : 327,087